2011. szeptember 13., kedd

keddi nanny

Ma nanny voltam, ugyanis Gosia nem jott, de majd jon a mai helyett csutortokon, szoval most 2 szabadnap var ram. Haat ez a nap jo hosszu es faraszto is volt, szoval... jaajj de nem, nem akarok 2 szabadnapot! :D tul sokmeg a szabadido... de mar nem sokaig, na mind1, mindig csak errol irok, inkabb irok a mai naprol :)
Szoval ma de. egyedul voltam a Babyvel, ma kicsit rosszabb napunk volt, mint multkor, de nem a de.-tel volt a baj. delelott ugyanis elmentunk egy jonagyot setalni, mentunk kicsit a Holland Parkba is :) ucsorogtunk egy padon, iszogattunk, szedtunk gesztenyet :)
Du. hazajott Ned is, Nicola pedig elment szoval csak 3an maradtunk. A Baby, Ned es en. Ok viszont elmentek alukalni, szoval volt egy kis idom vasalni meg ilyesmi :) na de nem sokaig, mert a Baby a vilagert se akart egy oranal tobbet aludni, aztan meg tok siros volt egesz nap, edes kicsiszivem jaajj... :D
Ned meg mikor felebredt odaszaladt hozzam es megolelt, olyan aranyos volt :) Bar tegnap este meg ugy megkarmolt... mostis van 3 piros csik a nyakamon, de mikor mondtam neki, akkor szepen lehajtotta a fejet, mint aki megbanta, es mondta: Sorry Regi! :D
Csakhaat o meg, nem igazan vesz magahoz taplalekot, de ha nem akar enni, akkor aztan semmit. Tok sokszor csak ugy kihagy 1-1 etkezest, nem is ertem en ezt. Es nem az, h nem szereti amit adok/adnak neki, vagy mast akar enni, egyszeruen csak nem ehes. mind1, fura.
Kesobb hazajott Nicola es levitte a piciket Williamert, h en eltudjak menni befizetni a nyelvtanfolyamot. kb 1 orat vartam... :O es amugy irtonagy szerencsem volt, mert sorszamot kellett huzni es ki volt irva, h elfogyott es a 81-es az utolso, a tobbiek holnap menjenek vissza, es egy no mikor latta, h el akarnak kuldeni mondta, h o nem is akarja inkabb kivarni ma a sort o a 81-es es odaadja nekem... haat ezt nem hiszem el :O tunderi volt :) mondta is a biztonsagi ember, h szerencses vagyok :) Szoval vartam a 81-es szamommal :)
Aztan este egyutt foztunk Nicolaval. Mutatta, h mit hogyan csinal, kozben William ott csinalta a hazit es gondolkoztak ismet szavakon, amiket nem tudok es meg kell tanulnom. William nagyon elvezi ezt! :) Egy csomoszor mond nekem olyan szavakat, amiket ismerek es olyankor csalodott :D
Meg neztem az orarendjet, es van olyan, h jatek ora :O mondom jatek oraaa??? :O mi az, h jatek ora? akkor ez nem is iskola!!! de aztan mondta, h olyankor focizni szoktak, szoval akkor gondolom olyasmi mint a tesi. Es vicces volt, h megkerdezte ismerem-e azt a szot, h football :D
Vacsi meg furdes utan pedig Nicola mondta, h Williamnek fel kell olvasnia nekem 15 percet minden nap!! Ez amugy marha klassz, mert kozben nezem enis a konyvet es tanulom a gyonyoru British kiejtest :) es mikozben olvasott nekem a kis Nedy a vizes buksijaval odabujt az olembe, jaajj annyira dragak ezek a gyerekek :)
Omm, nem is tudom most igy hirtelen volt-e ma meg vmi, amit leirnek ide. Napkozben sokszor eszembe jut, h na ezt majd leirom, csak aztan megis elfelejtem :D
haat nem jut eszembe semmi tobb most. szoval ennyi mara!
csokok hazaa!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése