2011. szeptember 22., csütörtök

nanny-s nap

Amiota itt vagyok, ma volt a legdolgozosabb napom. Egesz nap a Babyvel voltam. Reggel meg Ned is itt volt, meg aztan du., de. meg elvitte magaval Nicola.

Es de. itt volt a takaritonenink :) Meg nem is meseltem rola. Mondjuk eddig nem is nagyon beszeltunk, csak bemutatkoztunk. Diananak hivjak, nem mint a kiralynot, mert bolgar, szoval mint otton mondjuk, h Diana, ugy (hosszu a-val) neha utalom, h nincs ekezetem :D Ma bezelgettunk eloszor ugy tenyleg :) most mondta azt is, h bolgar. Meghogy a fia eltorte az ujjat, meg meg sokmindent meselt, nagyon kedves, olyan kis fiatalos :) Es eleg jol megertem az angoljat :)

Meg ma egy csavo hozott egy hatalmas oom, piano-t. jaaj mi az, szintetizatort :D Es nekem kellett alairnom, kisse zavarba jottem. Nicola nem is emlitette, meg egy ilyen fura szerkezetre kellett irnom a nevemet egy palcikaval. Digitalis alairas... eloszor azt sem tudtam, h mit kell csinalnom. Kerdezte a csavo, h itt lakok, mondtam, h igen, au-pair vagyok, mondta, h nem baj joleszek enis, csak irjam ala :D haat okee :D ilyen csunyan meg sosem irtam le a nevemet :D meg alsoban sem,mikor azzal hulyeskedtunk, h balkezzel irtuk le a nevunket. Aki azt elolvassa cuppanos puszit erdemel :D mondta, h oke, jo lesz mar, a nevem vege le is maradt, amugy sem fert volna bele a helybe :D
Amugy kezdem azt is megszokni, h ugy irok ala, h Regina Forgacs, nem pedig forditva. Volt, h egy hivatalos papirt, vagyhat a fene tudja mennyire volt hivatalos, (ilyen latogatoi kartyahoz kellett kitolteni+alairni egy papirt) forditva irtam ala :D de ott volt akkor velem Nicola is, es mikor mondtam neki, h hupsz elrontottam,mondta, h nem lesz baj. Es nem is lett :) A Ghost jutott eszembe, amiben Whoopi Goldberg a bankban ker egy uj csekket mert hupsz! elrontotta a nevet :D es teljesen hulyenek nezik :D vegulis ki az a hulye, aki a sajat nevet elrontja??? :D
Nade aztan mikor Nicola hazaert mondtam, h hozott egy csavo egy piano-t. O meg fogta a fejet, h basszus o mikor ezt megrendelte azt hitte ez ilyen kicsike, nem ekkora hatalmas... :D kicsit kinevettem. Kerdezte, h nem tudok-e zongorazni :D haat nem sajnos :D mokas ez igy...

Szegeny Nicola... 3 napja nem alszik a Baby miatt :/ A Baby meg jo nagyokat alszik napkozben. Nicola viszont ide-oda megy, ma mar nagyon ki volt faradva. Mondta mikor a sracok nem maradtak nyugton, h aaa, Regiii save meee!!! de sajnalom szegenyt, olyan nyuzott volt. Jo koran le is fekudt ma aludni. Holnap elmennek valahova Jimmel, szoval... itt leszek egyedul a sracokkal. hajjaajjj :D remelem minden rendben lesz. Kivancsi vagyok :)

Es ma el kellett egyedul talalnom William sulijahoz. Elindultam a Babyvel, mondta Nicola, h majd jon o is kocsival, csak most talaljak oda egyedul, amugy is kell setalni a Babyvel. Szoval ma eloszor en kertem ki Williamet a sulibol :) mondta az edzojenek, h itt a nanny-m :D

Na mas most nem nagyon volt ma. Szavakat tanultam ;)

Sokszor puszillak Benneteket otthon!!! hianyoztok :(

ohh es azt elfelejtettem meg tegnap irni, h lattam karacsonyi cuccokat egy boltban :O szeptemberben!!! az oke, h nekem mar ott jarnak a gondolataim, de azert nekezdjuk mar ilyen koran, teljesen megolik karacsonyra a hangulatot! novemberig azert sem veszek semmit karacsonyra!!! Es ami meg vicces, h helloween-es cuccok mellett voltak, azert az kicsit kozelebb van :D

Na mind1, tenyleg eleg lesz mara :) pusziii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése